erika'

29 juni

Kategori:

jaha, fest i går med bellan :)
blev kanske lite mkt, men annars va det treligt^
blev spyor, spilld dricka och massa på rummet men
det är sånt som händer ;) haha.
i dag är jag sjukt seg i alla fall ;o men jag bellan och anna
har vatt i hesjön i dag i alla fall, jobbigt att gå dit, plus att
man mår illa lite då och då :p haha. men jag har schteeekt
i dag, de ni :o hatar ju egentligen att sola, men wft. måste ju
få bruna och fina ben, och då måste man sola ;d haha.
i kväll vet jag inte vad som händer, kanske drar hem t frida,
ska i alla fall få vodkan av oskar :D haha. men aja, nu
ska jag ta hand om katten, har fan inte gett honom mat sen i går
på morgonen eller ngt ;o stacke :p haha.
kommer in massa bilder sen från olika grejer :) midsommar och
min födelsedag bland annat :p men aja, pusshej :* hörs sen (:

Kommentarer

  • Anna Sidenbäck säger:

    Schtek med dig & isabel idag var sköööönt fast det var nästan för varmt ;o <3

    2009-06-30 | 14:12:08
    Bloggadress: http://sssidenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: