erika'

sommarlov :>

Kategori:

okej, jag är sämst på att blogga ;o haha.
jag är aldrig inne på datorn längre, och när jag väl är inne glömmer jag bort att jag har blogg, haha! men jag ska bli bättre eller i alla fall försöka. men det kommer inte gå bra eftersom det är sommarlov nu och då är man fan inte inne ngt. men men, det är alltid värt ett försök ;) aja, i tisdags va det avslutningsmiddag med alla nior och lärare, helt suuuper (y) :) och i onsdags va det avslutning, sorgligt. kommer sakna allt, men mest tror jag faktiskt jag kommer sakna tesa och uppehåll, men som tur är finns hon kvar på centralskolan och i uppehåll så att man kan komma och hälsa på henne, bra det :) sen på kvällen va det fest vid länsman, det va väl ganska lyckat. skulle sovit i tält hos mandiis men blev att sova i en buske på skolgården med anton x) haha. i går sov jag hela dagen, inte direkt pigg eller så ;) och i dag har jag inte heller gjort något. vet inte vad jag ska göra. är ensam hemma just nu, mamma och pappa är på sommarfest med jobbet och kommer inte hem förräns i natt eller ngt. och brorsan är hos skoog tror ja :p menmen, sätter mej väl vid tvn och kollar på film, ring eller smsa om ni vill komma eller åtminstone hitta på ngt ;) ska dra nu, pusshej ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: