erika'

saknar't!

Kategori:

bara för att jag har sjukt tråkigt, så tänkte jag lägga in massamassamassa
gamla bilder, så bara titta och njut. och jag kan bara säga, ta mej tillbaka! :/

tusse & carla, ströms 18-års fest :)

innan något metro (y)

"överraskningsfesten" för mej :)

ni är bäst!

nyår :)

halloween i skolan :) lotta & emil.

vårat halloween disco :)

rbs födelsedag, hos frida.

gotland med bästa 9d!

jag & kära falk :)

avslutningsmiddagen, 9:an :/

bästa lotta & jag, konfirmationen!

klassdagen i 8:an.

midsommar, marika jag & tinis!

macke & henke :)

skoldiscot :)

hos höggan. tusse, olof & henke :)

turkiet, marika, tinis & jag :)

utklädningsdagen i 9:an, tove anna frida henning & falk :)

valborg hos kajsa bajsa med dom bästa ;*

påväg hem från åtvidabergscupen!


gp festen, henke rory oskar pontus & nicke.

skolavslutningen 9:an. världens bästa klass, alltid! <3
glömmer aldrig tiden med er 9d, ni är bäst & sjukt saknade :/

you don't know what you got till you're missing it a lot..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: