erika'

i have the time of my life

Kategori:

tänkte göra som alla andra gör, dvs. årsresumé. fast ja tar min i ett och samma inlägg. ha-ha. kommer glömma de annars. i alla fall
januari:

började året med förfest i gulan därefter åkte vi på björn på metropol.


kan inte redigt säga vad jag gjorde resten av januari. hittar inga bilder därifrån.


februari.

bad i skolan. & ja trivdes som fisken i vattnet i skolan med fina vänner (gör de fortfarande)


sandra va här & vi upptäckte chatroulette.

hade lite småkrök hemma hos isabell med fint folk.


va även på fest i jontes stuga.



mars.

bea och jag var i hultsfred hos viktor och edin
skolan va fortfarande fin.

va i idre med denna sötnosen + hans familj och min såklart!


april.

va hos sumpan på lite fest.
"klassfest" i gulan, vilket mer slutade som fest.
fest i gulan.
va hos einar med fint folk och mös och körde sms-roulette.




maj.

va på einar & isabells konfirmation.


hade vandring med klassen.

va även i göteborg för lite liseberg, shopping och gp med många fina människor.
har ingen bild från de, så får bli en bild på katten, ha-ha.



juni.

slutade skolan
åkte till öland för att fira midsommar och min födelsedag med fina människor.




juli.

min juli månad bestod av öland, öland, öland med sol, bad, borgholm, fest och finafina människor.




martina kom till mig och stannade en lång helg.

vi hängde i borgholm med fina flickor och hjälpte några killar att vinna en tävling.
vi kollade på hoffmaestro och såg paradise hotel andreas och stefan, lyckliga vi var då, emelie och jag.

sen var de dags för de vi längtat efter, lars winnerbäck. förfestade hos anton och frida, sen in till borgholm och käka och sen konserten.


ska föreställa lasse, fin kille.

åkte även hem några dagar själv för att umgås med vänner och festa.

och så va de dags för fest i virserum, marknaden.




augusti.

åkte till kalmar för rix fm och sen sov vi i annas lägenhet.



sen vart det gp i målilla.



september.

första gymnasiefesten på harrys i vimmerby. FINT



vart även hultsfred marknad i början av september. firade också isabell med en dansk tårta som martina och jag fixat.


jag blev också tillsammans med världens finaste pojke i september, den 18;e för att vara exakt. hihi.

va i trollhättan hos moster med familj.



oktober.

isabell jag och ida festade lite, och så åkte vi till mörlunda, till johan.
isabell ida jag och anna va i högsby hos oskar säll på fest.

va även i virserum en kväll för lite fest @ dennis place.

den fina månaden slutade med två dagar rookie. dag 1. förfest i gulaa.




dag 2. förfest @ einar.
finaste dagen någonsin. lotta och jag var på håkan signering i linköping.




november.

dags för nader och dinos födelsedags fest på valhall. va där en snabbis, sen vart det metropol istället.



hade min apu på konsum i 3 veckor.




december.

målilla kyrka hade finaste lucian nånsin, bellis.

fick jullov, körde en jobbig lek i skolan. ha-ha.

firade julx2. fick skidor(inte dom på bilden). åkte skidor för första gången i år med sandra. och funderade feting mycket över vad jag skulle göra på nyår.




de va mitt år. galet bra hare vatt. tror knappt att något skulle kunna göra det bättre. tack fina vänner och pojkvän. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: