erika'

för dig, för dig, för dig

Kategori:

slänger in en tråkig och verkligen ointressant hiss & diss lista. (åh, ja är så duktig på att marknadsföra min blogg genom att säga att den är tråkig och ointressant. bra erika, braaaa!)



1. vintern, hur mysig är den inte. längtar tills snön kommer så man kan åka skidor och julen och allt som har med vintern att göra. just nu är det kanske inte för kul ute, bara kallt och ingen snö. ser bara tråkigt ut.
2. håkan hellström. behöver jag ens förklara varför? egentligen inte. men ah. hans nya skiva, hur bra är den inte. kan varje låt utan till och dom blir aldrig tjatiga. kan lyssna på dom 100 ggr om. plus att han är så gaaalet söt med sina lockar. man skulle vatt på hans konsert i göteborg.. ångest som bara den för det.
3. skolan, skratta ni bara. men jag saknar skolan något så gud förbannat! och klassen ska vi inte prata om. haha. nä, men jag är trött på apu och vill tillbaka till skolan. inte varit där på snart 3 veckor, lite tråkigt äre.
1. bandy, så seriös diss är det inte. men jag vet inte vad det är med mig i år. tycker inte om bandy mer bara typ. inte tränat en träning hemma i målilla och har inte heller varit på någon bandymatch, blir så uttråkad. tycker detta är synd, väldigt synd. för det är roligt egentligen.
2. att jag inte har några pengar till ullared, haha. köpte en jacka, vilket jag betalade halva på. så där rök 1000 kronor. så har cirkus 800 kvar. det klarar man sig inte långt med. men ska tigga pengar från mamma. och ja vet att jag kommer få. ska säga att jag kan köpa massa saker åt henne också så kommer jag nog få yttligare lite till (a) ts.

Kommentarer

  • Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

    superkul att du är med i dagens blogg ;D

    2010-11-17 | 17:33:50
    Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
  • mizthanguyen säger:

    Svar: Aw vad roligt att du vill vara med. Tävlingen avslutas i slutet av veckan! Lycka till! :)

    2010-11-17 | 18:05:34
    Bloggadress: http://mizthanguyen.blogg.se/
  • R O B I N A säger:

    skit kul att du vill vara med i dagens blogg :D Vinnaren slumpas ut ikväll, so keep in touch :D



    Haft en bra dag? :) och tack!

    2010-11-17 | 18:21:21
    Bloggadress: http://refflan.blogg.se/
  • laila säger:

    bra hiss och diss!

    2010-11-17 | 20:04:25
    Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: