erika'

it was only just a dream

Kategori:

tisdag bara. åh. denna vecka blir lång. jobbat klart för i dag. och påvägen hem trodde jag att jag skulle bli våldtagen, haha! en utlänning ville ha en puss av mig och sa att han älskade mig och ville bjuda mig på kebabtallrik.. shit. men är hemma nu och jag mår bra. ha-ha.

och förresten, fotbollsgalan i går. zlatan? guldbollen? FAN! usch. ja gillar inte zlatan, vet inte varför. men stör mig enormt på honom och så är han så ful. och va gör han för bra inom fotbollen i sverige? ingenting. han kan väl vinna guldbollen i itialien där han spelar. men kul för honom att få sin femte guldboll. jag tycker själv de finns dom som förtjänar den bättre som verkligen gör bra i från sig I sverige. men det är min åsikt. haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: