erika'

the moment i met you, that moment i forgot about everything i've been through

Kategori: the life of

hej folket. söndag i dag och skolan börjar på tisdag, woho. i alla fall, i fredags va de kräftskiva hos frida, redigt mysigt. dock stannade jag och anna kvar där och kollade på film medans dom andra drog på fest. och i går åkte jag till erik och va där över natten, åkte hem vid halv 1 tiden i dag. och nu gör jag ingenting. i morgon ska jag i alla fall till kalmar, åker tåget med erik och medans han är i skolan så går jag på stan med anna, hihi. och på tisdag äre skolan som sagt.. haha. men jaja, mitt lov har vatt bra i alla fall. tur jag har finaste pojkvännen med mig hela tiden. hih. nu ska jag kolla paradise hotel danmark. ha det fint. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: