erika'

what the fuck

Kategori: the life of

hej. måndag i dag och om en vecka börjar skolan. wohoo. eller? i alla fall, fett chill dag. inte gjort nånting. bara kollar paradise hotel danmark. gp't va bra, fett synd att jonsson inte vann bara. men värd en andra plats va han verkligen. efter vart det fest, dock tog erik och jag det lugnt och åkte hem vid halv 1-1 tiden. va rätt skönt faktiskt. men hade det ändå kul och livfens va bra. i går åkte erik hem runt 2 tiden, och jag kollade då på tv resten av dagen för att sen sova tidigt, helvete så trött jag var. och nu i veckan ska jag inte göra mycket. einar ska färga mitt hår i morgon och på torsdag ska jag träffa sandra vilket va på tok för länge sen, så de ska bli kul. men nu ska ja fortsätta kolla paradise hotel. ha det bra. PUSS
älskling vid linden

Kommentarer


Kommentera inlägget här: