erika'

men jag håller din ibland

Kategori:

tänkte göra en sån här grej, för att ja har bloggtorka like hell nu. haha. hoppas ni står ut, puss

Dag 01 - Två saker jag längtar efter
Dag 02 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 03 - Fyra personer som betyder mycket för mig
Dag 04 - Tio sanningar om mig
Dag 05 - Min favorit artist/band
Dag 06 - En bild som är från när jag var liten
Dag 07 - Mina/mitt syskon
Dag 08 - Mitt favorit klädesplagg
Dag 09 - Min favorit film
Dag 10 - En bild som inte är tagen i landet jag bor i
Dag 11 - Fem saker som finns i mitt rum
Dag 12 - En sång som får mig att må bra
Dag 13 - Någonting jag saknar
Dag 14 - Mina drömmar
Dag 15 - Det här får mig att gråta
Dag 16 - Mina favoritbloggar
Dag 17 - Min musik
Dag 18 - En barndomsvän
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Mina favoritsaker
Dag 21 - I min väska
Dag 22 - 2 personer jag saknar
Dag 23 - Den bästa resan
Dag 24 - Min önskelista
Dag 24 - Min klass

Kommentarer


Kommentera inlägget här: