erika'

det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt

Kategori:

jag är fett sugen på att tatuera in texten som står i rubriken men vet verkligen inte vart, förslag? för hur många av mina vänner tänker inte på mig när dom hör lars winnerbäck sjunga de? de är liksom min mening typ. haha. men i alla fall. sjuk fortfarande. bajs. och i morgon ska ja träffa erik, synd för honom som inte ska få någon puss för jag vill inte att han ska bli sjuk. haha. men vi ska i alla fall på isracingen som är på g&b arena. måste ju passa på att kolla när de är här, annars skulle ja nog aldrig se de. haha. va i alla fall hemma från skolan i går, men gick i dag för att ja inte orkade va hemma men orkade inte skolan egentligen heller. i morgon har ja bara matte och religions prov så åker hem med fem över ett bussen, ganska skönt! men nu ska jag ta lite nässpray och te och försöka bli av med denna jävla förkylning............. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: