erika'

i need to feel real love

Kategori:

hej. sitter i skolan med nytt schema och nya lektioner. har haft första lektionen i näthandel precis och nu har jag marknadsföring B. sen äre organisation och ledarskap och sist men inte minst matte. och ingen är gladare än jag för det. haha! alla andra har typ ångest för att dom valt matte, men inte jag. ska i alla fall börja men värsta feta arbetet i marknadsföring nu som vi ska hålla på med hela terminen. blä. fuck. men romeo också. :( ha-ha. men låt gå. nu ska jag lyssna. PUSS
frida & jag!

Kommentarer

  • Amanda Rieem säger:

    Hello!

    Ville bara önska dig en trevlig dag!

    Kika gärna in på bloggen om du har tid det kommer trilla in lite inspiration idag. Dessutom ligger vimmelbilder uppe från helgen high heels event där jag träffade IDOLERNA!



    KRAM KRAM

    2011-01-24 | 10:56:16
    Bloggadress: http://amandarieem.com
  • tina säger:

    fin blogg:D

    kolla gärna in min med:D

    2011-01-24 | 10:59:36
    Bloggadress: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: