erika'

losing you is like living in a world with no air

Kategori:

hej. hemma från silverdalen nu. allt strulade till sig i går med skjutsen dit. åh. stog och väntade på bussen och den bara kör förbi mig? han ser väl att de står någon där om man står och vinkar. jävla klt -.- som tur är så har jag världens bästa släkt. så farmos körde mig till hultsfred till ullis och så körde hon mig till erik sen. eftersom klockan va typ åtta när jag kom så kollade vi en film och åt lite. sen la vi oss i sängen. och i dag har vi åkt skridskor och käkat lite och sen åkte vi till hultsfred för erik och viktor skulle simma och så åkte jag hem. fint av slut på mitt lov. hur har ni haft de på lovet? :) PUSS

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv: Haha, verkligen skönt! :D Och bara 2månader till körkortet!!! :D Då ska jag köra på dig till skolan så vi kan sova lite längre ;)

    2011-01-10 | 18:12:08
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Sv: Klart jag inte glömmer bort dig!! :D Jag kommer ringa och tjata varje kväll och fråga om du ska ha skjuts dagen efter :p

    2011-01-10 | 18:51:39
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Sv. Haha, så bra ;)

    2011-01-10 | 18:59:27

Kommentera inlägget här: