erika'

nej nu får det räcka, för här kommer rebecka

Kategori:

hejhejhej. nu kommer de där fina inlägget ni vet. eller ah, de är bilderna som kommer nedan som är fina. först tänkte ja typ berätta lite bara typ. erik kom hit i går, finally. haha. så det blev film och mys hela kvällen och natten. vatt ute och gått liten sväng i dag, men blev dygnsura. haha. vi tänkte åka skidor på måndag, men inget är öppet så blev inge med de. men ska till honom i morgon och stanna till måndag. bra avslut på ett fint lov. hiho. på tisdag är de skola igen. fuck. typ. aja, de va allt ja hade på hjärtat typ. och nu ni. kolla på bilderna och njut. gråt lite också kanske. de gjorde jag! fan. för fint egentligen.

gotland -09, klassresa med finaste klassen.
järnforsen pojkarna väntar på båten som ska ta oss till gotland.
amanda anna & tove påväg in på båten.
fint folk i väntan på att båten ska åka.
jag på båten. fin fläck på benet, i know.
anna & rosie.
anna jag & rosie.
vårt fina tjejgäng 
calle & kajsa.
philip & adam.
rosie jag & frida.
frida & rosie.
jag & calle.
emil & kajsa.
anna & henning.
frida rosie emil & anton.
kaos när emil satte sig på räcket. haha.
emil & anton kör en titanic.
frida & rosie i blåsteen.
härligt gäng.
emil anton rosie philip & frida.
'
blåste en aning ute på båten.
jag amanda kajsa & falkis.
kajsa & rosie med våran "gotlands pose".
jag & falkis.
väl framme på gotland gick vi för att hämta våra cyklar.
sen skulle vi cykla nånstans utanför visby till våra stugor.
amanda daniel & rosie.
frida & jag.
tove & kajsa.
cyklarna parkerade utanför stugorna.
mitt tove & fridas rum.
kajsa & rosie.
jag, ha-ha.
blev vattenpoker en kväll, haha.
kajsa & frida.
frida & jag.
emil & kajsa.
våra kvällar tillbringade vi på mcdonalds inne i visby.
mys ute på bryggan.
va ute på lite äventyr en dag.
anton.
guidad tur i visby, fint.
bugg dansande på stranden.
killarna.
gotland 
rönning & kajsa lekte modeller.
kajsa rönning & philip.
åkte och köpte godis och läsk och satt ute i solen och mös och lyssnade på musik. "här kommer rebecka".
la enbart upp denna för jag tycker den är sjukt rolig.
r.i.p mina solglasögon 
blev lite minigolf.
sista bilden, 9d. finare klass får man leta efter. kärlek till er, ni är guld värda verkligen 

Kommentarer

  • kajsa säger:

    asså blir typ tårögd , bäääst bäääst bääst!!!!!!!

    2011-01-09 | 20:42:01

Kommentera inlägget här: