erika'

dom kunde säga vad som helst till mig, dom kunde dra åt helvete

Kategori:

har tråkigt så snodde denna av anna.


Visste du att..

att jag vill ha - sommar, festival & håkan!
att min senaste kyss - underbaart fin
att jag lyssnar mest på - håkan & lassee
att jag pratar - som en åsna (förkyld)
att jag inte gillar - krig eller nått

att min första riktiga kyss - var bra

att jag avskyr när folk snackar - skitttttt
att kärlek är - bland det bästa som finns!
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - älska lars winnerbäck. hah
att jag är hemligt förälskad i - erik segerstedt, fast ingen speciell hemlighet, right?
att sist jag grät var - minns inte
att min mobiltelefon är - ful och dålig
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - kan jag aldrig sova
att idag har jag - varit i hultsfred..
att jag just nu tänker på - matMAATmat och erik såklart.
att i kväll ska jag - kolla solsidan och sova.
att i morgon kommer jag - va i skolan och sova
att jag hoppas - på att träffa erik snarast

 

Har du:
Någon som förstår dig? ja!
Någon som du saknar? yepp
Någon som du hatar? njaa
Vem kramade dig senast? erik
Vem pussade dig senast? erik
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? ullis
Vem var du hemma hos senast? ehm, typ. nån. vet inte. isabell kanske
Har du några kärleksproblem? nixxx!
Har du pratat med någon idag? haha, nej. klart
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? knappt, men ja!
Jag:
Är singel? nej
Svär ofta? ja :$
Sjunger i duschen? alltid! haha
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja, eller i alla fall vilja
Skrattar åt dina egna skämt? haha, ja. den enda som skrattar typ
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nån kanske.
Har du:
piercingar? nej, men vill ha
Syskon? yes
Jobb? nepp, men vill haaa
För många vänner? neshh
Rymt hemifrån? nej, haha
Färgat håret? jaao
Bra självförtroende? hyfsat
Sagt "jag älskar dig" till någon? yes :)
Varit kär? ja, just nu!
Gjort något olagligt? yepp
Somnat i skolan? faktiskt inte
Brutit ett ben? nepp
Tappat bort mig i min hemstad? många gånger, eller?
Sett en fallande stjärna och önskat? klaart
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? hah, ja.....
Smugit ut utan lov? ohjaa
En hemlighet som ingen annan vet? yessss
Sovit en hel dag? haha, lätt
Somnat gråtande? jepp..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha, ja!
Blivit generad inför folk? jaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? guess so
Ätit musslor? nej, eller ja? vet inte
Varit på en festival? jaaa!
Haft ett förhållande i under en månad? yyes
Blivit kallad player? ja, ha-ha
Färgat ditt hår svart? nej
Vad:
Längtar du till mest just nu? vemdalen, sommaren och att fylla 18.
Ska du göra i helgen? åka till trollhättan maaybe, och träffa erik hoppas jag!
Har du för kläder på dig? leggins, linne x2 och nån kofta.
Gjorde du igår? erik va här, bandy, och släkten kom.
Ska du göra i sommar? festfestFEEST, öland, njuta och ha världens bästa sommar!
Åt du senast? vet inte vad det heter.
Har du för mobil? sony ericsson
Vad köpte du senast? en mer, haha
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? typ svimmat eller sprungit för livet.
Vem/vilka:
Slog du senast? slåss aldrig, HA.
Fick du sms från senast? erik såklaart
Pratade du med? mamma
Skulle du kunna göra allt för? mina nära & käraa
Var du med senast av det motsatta könet? min erik
Kan du lita på mest? isabell ida frida emelie martina erik.
Vet mest om dig? typ samma som ovanstående?
Sov du tillsammans med senast? eeerik :)

 

Allmänt:
Har du pussat en groda? vem har inte? alla vill ju ha sig en prins!
Kan du hjula? neej
Biter du på naglarna? nnix
Är du EMO? om jag är
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka utomland, köpa ny mobil, ny kamera, skänka massa till alla fattiga barn
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej fy. skulle dö
Har du sjungit inför publik? nejj
Följer du mode? klär mig i de ja vill typ
Är du hungrig? skoja inteee
Är du blyg? ja, lite. inte så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: