erika'

you can dance, you can jive, having the time of your life

Kategori:

hejhejhej. seg dag kanske. lite, ganska mycket. ja. gårkvällen va helt ok. vissa gånger va de kul, vissa så sjukt tråkigt. men firade med finaste vännerna och med finaste pojkvännen 2 mil i från mig i telefonen. hihi. ville bara dit, men icke. ingen som körde mig. gick hem till martina med tommy och victor vid 2, för att träffa mamsen, papsen och de andra vuxna. fint. sen gick jag hem och somnade vid 4 och vaknade i dag vid kvart över 2. skönt. så har inte hunnit göra något särskilt i dag. kollar på step up 3. och FAN så snygg rick malambri är. ts. nu sitter jag i sängen med datorn och kollar mamma mia, trevligt. har inga bilder sen i går. så ska tigga lite av thunis tänkte jag. hihi. men PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: