erika'

me just thinking on the time that i'm facing

Kategori: the life of

hej. söndag och inte aaaalls långt kvar tills jag åker till öland och jag fyller år. wohoo. i alla fall, tänkte berätta om min helg, hihi.
fredag - åkte till vimmerby för att se älsklings student och utsläpp. vilken lycka! längtar till nästa år då det är min tur. hiih. sen åkte vi till viktor för att äta och så. sen åkte jag hem, och bytte om och drog direkt, stressigt. till förfesten, sedan metropol. och jag hade en kanon bra kväll. somnade bredvid min fina i silverdalen sen.
lördag - vaknade upp bredvid en nybliven student. åkte hem och sedan gick vi bort till martina och grillade och umgicks med våra föräldrar, exakt som förra lördagen typ. haha. sen hem och sova.
och i dag händer ingenting, ska ut och köra med mamma sen lite. annars vet jag inte. träna lite kanske. hihi.
och på torsdag åker erik och jag till öland och på lördag fyller jag år!!!!! helvete så härligt. men ha det bra. PUSS
en full erik & en full viktor, söta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: