erika'

vad jag bryr mig om är att höra dig andas veta att du är nära

Kategori: the life of

söndag och jag måste plugga matte och organisation & ledarskap. fuck. pallar inte. men de är viktigt. så ska göra det snart. kanske. min helg har vatt bra. åket som sagt till finaste killen i fredags och åkte hem på lördags förmiddagen för att kolla på brors match och sedan vidare till furuvägen 18 för lite grillning med de gamla människorna. sen hem till oss för att kolla gp't. så umgicks med tinis hela kvällen i går. och i dag är jag fett trött. snart kommer en fett god kebabrulle hem till mig och sen ska jag plugga resten av dagen. dock sugen på att dra till hesjön. men ingen som vill hänga med.. aja, ha det bra. PUSS
"en vän är en vän hur taskigt livet än gått"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: