erika'

jag dansar aldrig nykter

Kategori:

ingen bloggning i helgen, men det är helt ok tycker jag. såhär har min helg sett ut:
fredag: erik kom till mig, åt våfflor, kollade tv/film och möös aset typ! galet fin kväll om jag får säga det själv.
lördag: vaknade upp bredvid erik, låg kvar i sängen ganska länge och bara myste, gick en promenad i de fina vädret och sen åkte han hem. vid 7 tiden kom frida isabell och anna till mig, drack lite och lagade mat till marcus och oskar, klockan 12 kom carla som va våran chaufför hela kvällen, galet jävla tacksam är jag för det! han är bra han. i alla fall, åkte till silverdalen och kolla läget, åkte därifrån direkt, och då till södra vi och pumpen. efter det till metropol och tre kronor och blev bjudna på pommestallrik och skämde ut oss. sen drog vi vidare på fest i målilla och sen drog jag hem vid halv 5.
söndag: i dag har jag inte gjort ett skit. vaknade halv 4 (sommartid) haha. käka pizza, övningskörde för andra gången, vilket gick fett bra. körde ute i samhället i dag. sen har jag kollat stockholm-båstad. fett skön serie, men saknar solsidan.
de va allt ja hade, ha de fint. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: