erika'

varför ska regnet sjunga, att jag måste sluta blunda

Kategori: the life of

hej. loggade in lite på mamma och pappas dator. men ska logga ut nu direkt tänkte jag, för helvete så seg datorn är. i alla fall. tänkte säga vart jag håller hus hela helgen.
ikväll kommer pernilla till målilla, så ska träffa henne en sväng. galet nice. erik kanske skulle komma, tror dock inte han gör det. men i alla fall.
i morgon åker jag upp till hultsfred för att kolla på balen, spännande! efter det följer jag nog med erik hem, eller han mig? vet inte än. de märks.
och på söndag umgås jag väl med honom antar jag. hih :)
och på onsdag kväll åker jag till göteborg för shopping, liseberg & gp! lite sugen jag är nu! och så äre bara 2 veckor kvar tills jag åker till norrköping och river stället, kommer bli fett!
förresten, festival biljetten är fixad! känns skönt!
aja, ha de fint. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: