erika'

vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram

Kategori: the life of

hallåå. va händer? - ingenting händer hos mig i alla fall, ligger i sängen och myser med katten. bättre sängkompis lär jag nog inte få idag.. kanske ska träffa bell sen. måste i alla fall träna sen också. och i morgon hoppas jag att min pojkvän har tid för mig. eftersom han dissar mig hela helgen på grund av öltält... lite surt att man inte är 18 och kan följa med faktiskt, men jag överlever. nu ska jag ut i det fina härliga vädret och sola, ELLER? nej, vädret suger.. mulet och dant.. aja, ha de bra. PUSS

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv: Jaa, snälla gör det!! :D Men jag börjar vid 17.00 , för jag jobbar hos Emil på förmiddagen imorgon .. Är helt slut efter detta arbetande asså, skolan är såå himla lätt jämfört mot detta :p

    2011-05-24 | 18:28:28
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Sv. jaa, gör det!! :D:D jag vill ha sällskap :D:D

    2011-05-24 | 20:51:31
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här: