erika'

dag 2. min familj

Kategori: the life of

som sagt består min familj av min mamma anna, pappa ove och lillebror oskar. vad ska man säga om oss då? bra fråga. men vi är väl en lite smått sportälskar familj (förutom jag då, haha) nä. men pappa och oskar älskar allt med sport, fotboll, bandy, hockey, handboll... ja, ni vet. annars gillar vi att resa, dock gillar dom mest att åka ut med husvagnen vilket inte jag är så jätte mycket för. haha. men min mamma är snäll, rolig, omtänksam och verkligen en person som tänker mer på andra än sig själv. min pappa är väl lite med egostisk, haha. men han är snäll han också ibland. haha. min bror är en jobbig liten typ som jag hoppas växer upp så snart, men jag gillar honom ibland ändå. nu orkar jag inte mer.


Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hahahahha. Alla älskar sport. Utan jag. Alla älskar att åka ut med husvagnen. Utan jag

    2011-09-08 | 16:44:36

Kommentera inlägget här: