erika'

till mitt hjärta

Kategori: the life of

erik, du är det finaste jag har. det bästa jag vet. du är den som får mig att vilja gå upp på morgonen och får mig att klara av dagen. du är den som jämt får mig att le. du är den som alltid ställer upp. vi hör ihop. du vet verkligen hur jag funkar, du vet mina dåliga och bra sidor. och du tar mig för den jag är. jag känner mig aldrig så trygg och säker som när jag är med dig. och jag hatar att jag inte får ha dig bredvid mig varje natt. allt är så tomt, ensamt och osäkert utan dig. saknar dina varma armar och din varma kropp när du håller om mig. du är verkligen helt obeskrivligt underbar och det bästa som finns och någonsin funnits i mitt liv. jag älskar dig mer än allt min fina erik freij! <3 / din erika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: