erika'

28 juni

Kategori:

jaha, söndag och en ny vecka snart igen.
känner att sommarlovet bara rullar förbi.. känns som man missar
massa skit ;s aja, i går va blev det målilla marknad med einar och bellan.
men fyfan vilken marknad, inga stånd alls typ? :o aja, va typ bara där och vände (;
sen blev det hem och ha "kalas" typ. och sen skulle ringde elin och sa att
jag skulle göra mej i ordning och typ ta på mej ganska fina kläder och så för
dom hade en överraskning t mej, och sen gick jag och mötte elin och gick upp t henne,
och så när vi kommer t baksidan hoppas det fram massa tjejer och sjunger och
massa för mej :') och jag börja lipa, haha. men gud va kul det va, tack så mkt elin och bellan
och ni andra också förstås :) sen kom typ henke rory marcus kevin anna och jessica också :p
och då drog elin isabell och jag upp t speedway banan med dom. blev att va där ett tag.
men kom inte in t festen, ;p haha. aja, sen kom vi hem t elin vid typ halv 3.
och i dag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. hesjön kanske och schteeeka och bada ^ :)
men men, ha det gött så skriver jag senare :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: