erika'

put your hearts in the air

Kategori: the life of

hej. jag jobbar igen, denna vecka också, den äre slut på skiten. gött. dock börjar ju typ skolan snart också.. så mycket jag ville göra denna sommar men har knappt fått något gjort... kul. iallafall, jobbat i dag som sagt och sedan vatt i hultsfred hos moster och sen hos mormor. och nu taggar jag för fullt för helgen som ser ut följande:
torsdag - kalmar, rix fm, ERIK SEGERSTEDT!!!!!
fredag - antingen, kalmar & veronica maggio eller gp't, öltältet.
lördag - gp, och fest!

kommer bli en sjukt fin helg och jag har pojkvännen med mig hela tiden, hihi. nu ska jag kolla klart lotta på liseberg, sen ska jag sova nu! PUSS
på torsdag, på torsdag, på tooooorsdag!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    ERIIIIIIIIIIIIIIK <3 <3

    2011-08-12 | 19:05:30

Kommentera inlägget här: