erika'

2011 #1

Kategori: the life of

gör som vanligt och som alla andra en liten resumé om mitt år.

JANUARI


firade in 2011 med mina bästa vänner, först i gulan för att sedan gå bort till mojf. dock hade jag dö tråkigt och ville bara till silverdalen och erik...


januari fortsatte sedan med metropol, där jag mest umgicks med erik. haha.
umgicks även mycket med erik och åkte skidor.

FEBRUARI

va på moliljan med fina tjejor.


upptäkte att kiosken hade coca-cola vanilj och jag va lycklig.

MARS

va i vemdalen med familjen och familjen svensson. firade även ett halv år med erik!

APRIL

vi hade sommarfeelings och grillade och festade till att i gula huset.

JAG låg ute och solade....

båtade lite i flaten med dessaa.

mys kusinerna från trollhättan va hemma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: