erika'

an old friend, turned 98

Kategori: the life of

helluu. tisdag. och i morgon får jag jullov. idag har jag varit hemma från skolan, mådde inge vidare med feber och allt. men det är över nu (tror jag) så imorgon går jag till skolan för att lämna in mitt hemprov och mysa lite med klassen. och resten av dagen ska jag bara njuta av att jag har jullov. haha. på torsdag ska jag mysa med pojkvännen, ge honomh hans julklapp(-ar) och bara mysa. vi ses ju inte under hela julen, (eller jo, på metropol på juldagen) i alla fall, på fredag sedan ska jag mysa med familjen, äta julmat, kolla på bingolottos uppesittarkväll och äta godis i mängder. och på lördag är det julfuckingafton. känns helt stört. faktiskt. haha. noll julkänsla.. men jag älskart ändå. nu ska jag sova. godnatt. PUSS


saknar förövrigt öland, midsommar & MIN POJKVÄN!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: