erika'

för man ser gårdakvarnar men man ser skiten med

Kategori:

hejhej. sitter i skolan och har religion. kollar man upp från datorn så sitter han längst fram och pratar medans alla andra kollar ner på sina datorer eller mobiler. ganska roligt. haha. menmen, idrott sen. gött. sen ska jag hem och träna, och i morgon är jag ledig och på torsdag och fredag har jag sovmorgon. bra vecka. och förhoppningsvis ska jag och erik åka skidor i morgon. haha. hoppas de är lite kallare då. så man kommer framåt. men nu ska ja spela lite robot unicorn attack. ha. ha de bra, PUSS

Kommentarer

  • Martin The Edge säger:

    Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



    Självklart finns det en ny fråga att besvara!



    Ha en toppendag!

    2011-01-18 | 10:02:38
    Bloggadress: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: