erika'

sju sorger och åtta bedrövelser sen, så länge sen

Kategori: the life of

min helg har varit bra. ja, jag kan inte säga annat.
i fredags kom frida och amanda hit, sedan åkte vi och hämtade upp isabell
och åkte mot vimmerby.kollade läget utanför öltältet, och vi hade skitskoj!
jag åkte med erik hem därifrån vid halv 1 tiden, mysigt!
vaknade upp hos honom igår, va ute och gick. fikade hos hans farmor och så.
sen åkte jag hem. gjorde mig i ordning och drog bort till isabell
och festade till att lite. sedan drog vi till vimmerby för att kolla läget igen.
fett kul då också, + att min fina pojkvän va där, dock nykter, men lika söt för de.
åkte hem därifrån och åkte då till skeppet där det var 20 års fest.
dock va de bara bell och jag kvar då. men kul hade vi för det.
haha. och sen sov jag hos isabell. och i dag ska jag träna, tänkte jag.
men har inte orken. får blir dubbelt i veckan istället.
+ att jag inte tror att jag behöver gå till skolan knappt nån dag denna vecka.
sen är vi lång lediga, torsdag - måndag. gött. men nu ska jag plugga, 2 prov i morgon.
dock är det bara matten jag bryr mig om.
aja, ha de fint. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: