erika'

om du älskar mig kommer jag lämna dig, och om du lämnar mig kommer jag älska dig

Kategori: the life of

tog denna från vendelas blogg för att jag har riktigt tråkigt. haha

Du heter? - anna erika karin nilsson
Smeknamn - morre, moppenils, typ. haah
Låt som du sörjer till när du är ledsen? - alla lugna och fina låtar, melissa horn typ.
Beroende av? - is... haha.
Vem behöver du mer än just nu? - erik!!!!!! KOM HIT
Vad tror folk om dig? - oj, inte en aning. haha.
Stämmer det? - haha.
Vad får du oftas komplimanger för? - mina tänder och ögon.
Brukar du skratta för dig själv? - ohja, om jag brukar. haha
Vad står det i ditt senaste inkommande sms? - ja, du får det när vi ses. ;)
Var bor du? - målilla typ.
Trivs du där? - jaa, hihi.
Sprit, cider, vin eller öl? - cider & vin.
Brukar du bli för full? - njae, helt lagom full för de mesta, haha.
Vad har du för mobil operatör? - telia.
Är du allergisk mot något? - kiwi, är det enda jag vet om. haha
Har du haft sex idag? - nixx.

Nästa mål i ditt liv? - att gå ut gymnasiet och komma in på en bra högskola/universitet på en bra utbildning.
Hur svarar du i mobilen? - "ah, de är erika" eller "hej".
Vem ringde dig senast? - mamma.
Antal timmar sömn inatt? - 10 nånting måste det vatt.
Sov du ensam? - ja, tyvärr..
Brukar du komma i tid? - ja, punktliga erika här!
När mår du bra? - i min pojkväns och mina vänners sällskap!
När blev du fotad senast? - i fredags ;)
Hur känner du dig nu? - trött, seg & galet uttråkad.
Vanligaste färgen på dina kläder? - svart, vitt, svart, vitt, svart, vitt typ.
Är du smart? - ibland, beror på vad det gäller.
Är du aktiv i skolan? - mja, sådär.
Vad saknar du? - min pojkvän, centralskolan, 9d, gotland, typ. 
Hade du en bra kväll igår? - nej, haha. hade tråkigt..
Favoritdryck på morgonen? - juice, mjölk, oboy är gott. haha
Rakar du benen? - ja, självklart.
När brukar du oftast gå och lägga dig? - 11, 10, 12, där nångång.
Är du blyg? - nae, de tycker jag inte, jag är inte blyg men inte den som syns och hörs mest kanske
Sysslar du med någon idrott? - nej, fast vill. vill spela bandy igen, saknar det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja, har insett att jag faktiskt gör det.
Är du bortskämd? - enligt min pojkvän - ja! enligt mig - nej!
Vad gör du imorgon? - vaknar, åker till hultsfred, körlektion, åker hem, einar färgar mitt hår och fixar mina naglar.
Vad är det värsta du vet? - krig, falska människor, lögner.
Hur mycket pengar slösar du på en vecka? - nu förtiden är det alldeles för mycket.
Vad behöver du just nu? - min pojkvän & mat!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? - vet inte. 
Vad längtar du till? - onsdag - kalmar, fredag - trollhättan, måndag - kalmar!
Har du bra vänner och äkta vänskap? - ohja, om jag har!
Vad är det finaste du fått? - mitt armband från min pojkvän, faktiskt!
En speciell dag du minns? - 18 september 2010, blev tillsammans med min finaste & 18 oktober 2010 fick träffa världens bästa håkan!!!!
Tycker du om någon just nu? - om jag gör. 
Du samlar på? - ingenting, tråkigt nog.
Gröna eller röda äpplen? - gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - frida eller erik, for sure.
Vilken tid gick du upp idag? - kvart över 11 nånting.
Har du sovit i din egna säng inatt? - yesss.
Har du strumpor på dig just nu? - nej, haha.
Vad ska du göra ikväll? - no ideaa, umgås med tinis kanske ifall hon har tid för mig.
Är det okej att gråta? - mer än okej!
När grät du senast? - fredags, haha.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - oj, flytta till göteborg, handla alla kläder jag vill ha och bjuda erik på en resa. 
Bär du linser eller glasögon? - nix, skönt de.
Tycker du att det är viktigt att ha märkeskläder? - nej, haha. skit sak samma? bara man har något man tycker om på sig?
När går du upp ur sängen en helgmorgon? - kan va närsom, sover jag ensam är det runt 11 och 1. med erik blire runt 8-10. haha. 
Har du piercing? - nej, inte nånstans. 
Vill du gifta dig? - jaa, de vill jag. antingen ett riktigt mysigt vinterbröllop. eller på en riktigt fin dag vid havet eller något.
Vill du ha barn? - ja, det vill jag. vill ha barn nu! haha
Solar du ofta? - nej, aldrig. haha
Är du bra på att laga mat? - hahaha, nej, knappast. haha
Gillar du att dansa? - nej, fy. kan inte dansa alls.
Är du flygrädd? - om jag är, usch. hatert.
Vad dricker du helst när du är törstig? - faaanta, eller iskallt vatten.
Vilken är din favoritglass? - piggelin.
Tror du på ett liv efter döden? - jaa eller nej. lite kluven där.  
Tycker du om sushi? - aldrig smakat, vill inte smakat. men nej, jag tror inte det.
Bor dina föräldrar tillsammans? - tyvärr, skoja. men ja.
Har du tandläkarskräck? - nej, bara när det gäller att laga hål och sånt. 
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvällmänniska, abbbbbsolut.
Vilken ögonfärg har du? - grön/blå nånting kanske?
Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? - vem har inte? hehe 
Biter du på naglarna? - nix, de gör jag inte.
Röker du? - usch nej!!
Hur ofta tränar/motionerar du? - nu förtiden är det allt för sällan, ska börja träna bandy när vi får is i målilla. sedan cyklar jag & simmar lite då och då. när jag känner för de typ. 
Senaste låten du hörde? - håkan - dom kommer kliva på dig igen
Vad gör du på helgerna? - umgås med pojkvännen, festar, vännerna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: