erika'

i will tell your story and keep your alive

Kategori: the life of

åkte till erik igår, va ju trots allt alla hjärtans dag. vi gick på stan en stund, sedan åt vi gott, kollade film och hade en riktigt mysig kväll. sånna kvällar förgyller vardagen. skola idag, en lektion. och när jag kom hem gjorde jag klart samhällsuppgiften och började på engelskan. dock kom jag inte så långt eftersom jag inte förstod något. börjar halv 11 imorgon och slutar vid 1. onödigt. med brittjävel hela dagen dessutom. sedan ska jag simma med mamma och göra engelskan. på fredag åker jag troligtvis till kalmar, antingen stannar jag till lördag eller hela helgen. vet inte än. men ni får ha det fint. PUSS


även hittat balfrisyren jag skulle vela ha, något liknande denna som eva longoria har. UR snyggt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: