erika'

2011 #2

Kategori: the life of

MAJ

valborg firade jag med bästa vännerna i skirö på scotts. (kom dock på att detta va i april) heh.


va på balen i hultsfred.

göteborg, för liseberg och gp

JUNI

vart parkfest i hultsfred

spelade squareboll och smash med bellan frida och anna en kväll.


älskling tog studenten




tog med mig pojkvännen och åkte till öland och köpingsvik för att fira midsommar och min 18-årsdag. dock blev jag jättesjuk..

JULI


följde med hjärtat och hans päron till oknö en helg, jag såg ut som en pepparkaka efter den helgen.


festivalen, och ja va dö lycklig av att äntligen få se johnossi.





öland i några veckor, med familjen och hjärtat.


HÅKAN HELLSTRÖM i kalmar med hjärtat, min födelsedagspresent från honom. hihi.

AUGUSTI

jag älskade min hatt.


kalmar & rix fm med ida och bellan. såg världens snyggaste erik segerstedt och jag var världen lyckligaste!!

mys vid linden med erik

gp och gpfest, med erik, emsan och anna.

va på kräftskiva hos frida med fína tjejer.

åkte ut med båten på linden och tog det sista doppet för året med älskling, och där tog sommaren slut..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: