erika'

i don't want to be anything other than me

Kategori: the life of

hallå. studenten är över, festivalen är över och midsommar är över. och jag har precis avklarat första veckan på luxo. nu jobbar jag två veckor till, sen två veckors ledigt, sen jobba två veckor till. helt okej på luxo, faktiskt. men så galet ont i fötterna. haha. men iallafall, imorgon åker jag till erik. myskväll står på schemat. va länge sen, har bara varit massa annat hela tiden. men hoppas ni har de bra, ville bara säga hej & att jag lever. haha. PUSS
 
 

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv: Haha, då var det väl tur att jag åkte hem på fredagen så jag inte stod där i regnet och väntade på någon som inte skulle spela. Haha! :D

    2012-07-11 | 00:09:50
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
  • Lotta säger:

    Sv: Jaa, den bilden är verkligen galet snygg asså ;) hahahah! Förresten, vad ska du hitta på nu till hösten? Blir det Kalmar?? :) Kramar!

    2012-08-05 | 20:15:53
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här: