erika'

like when you said you felt so happy you could die

Kategori: the life of

hallå. dålig jag är, tack jag vet. men praktik hela förra veckan i kalmar. gick bra. åkte hem fredagen. mamma pappa och oskar åkte då till uppsala för att sedan åka vidare till vemdalen. så erik kom till mig då, sedan började skolan igår. kunde inte fått en sämre början. va på skit humör redan när jag vaknade och att romeo gör mig helt pissed off gör inte saken bättre. åkte till kalmar och erik sen, behövde verkligen det. åh så fint. ingen skola idag. men åkte hem från kalmar i alla fall, för att ta hand om katterna. åker dock tillbaka till kalmar imorgon efter skolan för att sedan ha praktik på torsdag. tänker även på farmor som ligger på sjukhus <3
men nu ska jag kolla tv och duscha. ha det fint. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: