erika'

22.15

Kategori:

min blogg är normal igen! :D
men jag får psyke. hade verkligen bestämt att jag skulle göra svenskan nu som egentligen skulle varit inne för typ 2 veckor sen. men så har jag ju självklart glömt pappret i skolan. så vet inte vad jag ska göra. jag är så smart.. (n) men aja , får väl nörda lite mer då ist :) mamma och pappa kommer hem i natt också! och jag får min kära lacoste parfym! :D maha. skolan va sjukt dryg i dag. sen skulle emme övningsköra hem, och gissa om jag va rädd :o haha. nejdå, så farligt va de inte. sen gick bellis och jag ut och fotade lite. dom bilderna kommer i ett inlägg efter detta. blir för mycket annars ;) sen gick elin och jag t gården och så har jag spenderat min kväll där. sjukt segt! men jaja. nu ska jag nog sova, eller vänta på att mamma och pappa kommer hem i alla fall.
men godnatt på er, puss :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: