erika'

det måste komma nått bra ur allt

Kategori:


ni är bra mina vänner!

vena o bygdegården i gårkväll. va faktiskt ganska lyckat!
fast vissa personer tål man bara inte att se.. but that's life. hähä.
o nu är lovet typ slut, o de känns typ såhääääär tråkigt. + att jag måste göra
en filmanalys på made of honour som jag typ inte kommer i håg nånting från.
o jag antecknade ingenting när vi kollade på den. braaa erika. tror jag kommer
få ig i svenska A. men jag orkar inte bry mej. måste verkligen vila mig från skolan
typ ett år minst egentligen. fast de inte går. men jaja. ska ta tag i de nu tror ja.
ORKAAAR INTE. är fett avis på typ kissie som är på gran canaria snart. ska nog tjata
på mamma att vi ska åka nånstans också. i alla fall bort från den här hålan..
haha. men har'e gött. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: