erika'

du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din

Kategori:



tjo.
har inte skrivit på år. men har inte orken. vet inte vad jag ska skriva om heller. inget intressant att berätta o skriva om. haha. men festen i lördags blev mycket lyckad tycker jag. jag hade en kanon kväll verkligen! söndagen bestod av städning o chill, måndag skola, tisdag, skola. onsdag skola, men åkte hem för jag mådde verkligen inte bra. och i dag har jag också vatt hemma för det kändes som mitt huvud skulle sprängas när jag vaknade. men i morgon blire skola igen, för nu mår jag mycket bättre. o så äre ju valborg i morgon också, o den ska spenderas med bellan och ida. kommer bli kanooon! fast vet bara inte vad vi ska göra. hähä, men de löser sig. aja, de va allt jag hade. får se när de kommer ett inlägg nästa gång. o förresten. JAG SAKNAR ÖLAND & VILL DIT NU! men jaja, ha de bäst. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: