erika'

du kanske undrar över mig

Kategori:

mer än okej att skratta åt bilden. jag gör det för tillfället typ. i alla fall, tror att nyår blir kanon. vet vart vi ska vara nu, ska äta hos martina först med alla coola vuxna. och sen ska vi till gulan och förfesta med fina brudar och sen går vi till mojf! blir kanon. hoppas även att erik skiter i kalmar och stannar hemma och festar med mig, hihi. jag kommer va fin i morgon, eller hoppas det. vill göra nått kul med håret också. ska be typ martina fixa de litee. nu lyssnar på världen finaste lasseman. och FAN va jag saknar honom, öland, borgholm, 25juli, fina vänner, fulla människor och fina telefonsamtal men framför allt SOMMAREN. va den bästa sommar jag varit med om, på riktigt. inget slår den, så fin. dör nu, gråter också. så PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: