erika'

i like the way

Kategori:

jaha. mamma kastade massa papper och hittade en skiva där de stog "bilder från rosie" på. kollade igenom dom och kan inte annat än skratta och säga att jag saknar mina tjejer & tiden med om. galet mycket!! kommer kanske upp några bilder nån annan gång nu orkar jag inte. är mest nervös inför i morgon, haha. ska bort till gården med isabell och ida sen, eller snart. ja vet inte. dom har väl precis kommit hem antar jag. eller knappt de kanske. menmen. kul för dom som är i skolan nu på öppet hus. fan så segt att va där till åtta. ganska glad att ja hade apu i alla fall. men nu ska jag kolla ett avsnitt andra avenyn. N-Ö-R-D så de skriker om de. jag vet.

förresten, på lördag klockan 2 spelar målillas a-lag match mot tjust hemma. (bandy) det är också grindslanten, så kom gärna. massa olika företag betalar 2 kronor per person som går in, och entrén är alltså gratis. tycker allt ni kan komma bort och kolla läget liten snabbis. så gör ni något bra för målilla bandy!


men ha de bra. PUSS

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Trevlig kväll :)!

    2010-12-01 | 18:11:20
    Bloggadress: http://cviklund.blogg.se/
  • elmo säger:

    @)-`-,---



    Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



    Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



    Kolla gärna videon på min blogg!

    2010-12-01 | 19:37:20
    Bloggadress: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här: