erika'

kan du svara då

Kategori:

blev visst att spendera en till natt i silverdalen, men det tackar jag inte nej till! vart lite fest i går. åkte ju till mörlunda till sandra och käkade lite pizza och förfestade. sedan åkte vi till hultsfred och valhall, inge vidare drag så martina och jag åkte med jon till metropol och gick in där i stället, och där va ju även erik, vilket gjorde i stort sett hela min kväll! sen följde jag med honom hem och sov där. mys. och nu har jag precis kommit hem. varit hos mormor och morfar lite också. men nu är jag helt slut. så jag ska nog duscha och kolla ensam mamma söker och sen sova. låter inte helt fel. förresten så har jag massa kort från i går, bara från valhall. dom kommer nog upp i morgon antar jag. men ha det braa. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: