erika'

vid protesfabrikens stängsel la du din hand på min axel

Kategori:

kom hem från isabell nyss, kände att jag höll på att somna i pia och claus säng så va bäst att gå hem och sova lite. nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på andra avenyn. ingen som blir chockad antar jag. kollar ju på det minst en gång varje dag, hur skulle jag annars klara mig, haha. menmen, nu äre i alla fall i stort sett heeeelt slut med bandyn för min del. kanske tar någon träning i vinter enbart för att jag måste röra på mig, men inte mer. de är ju egentligen matcherna som är det roliga och jag kommer ändå inte få spela något så jag kan lite väl sluta. men jag ska bli lagets maskot och hänga med på deras bandymatcher i typ göteborg och grejs. för mina pojkar klarar jag mig inte utan.. ts. men ni får ha det bra. PUSS
bjuder på en låt av mina bästa killkompisar, nader & denis. för bra är dom!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: