erika'

vi två är saknade till havs

Kategori:

åhåhåh, bara jag som längtar? håkans nya skiva två steg från paradiset släppt fan i morgon!! hur sjukt är inte detta. och vi ska till linköping den 18 oktober för signering, åh. ja längtar. shit. haha. sjukt bra den mannen är!
men i alla fall. i dag är det tisdag, skolan funkade verkligen i dag. men ja mår inte bra, värsta deppressionen typ, känns som de i alla fall.. men snart ska ja i väg på samling för att åka till virserum och göra min första isträning, wih.... -.- inte ett dugg sugen, fan. haha. men måste verkligen röra på mig, har inte rört på mig sen sista träningen förra året typ och de är illa, galet illa. men nu ska ja packa lite grejs, hare gött. PUSS
gammal bild, men jag blir alltid lika glad av den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: