erika'

when i see your face, there's not a thing that i would change, cause you're amazing. just the way you are.

Kategori:

haha, ja skrattar verkligen åt min blogg. borde ni också göra. tråkigast ever.
men vafan, va har jag att berätta om? varje dag ser likadan ut, skola - hem - äta - fundera ut vad man ska hitta på - antingen åker ja till hultsfred med isabell och ida eller så hänger ja med isabell hemma typ. vilket liv, eller hur? haha. cirkus 2 veckor sen ja bloggade sist och vad har jag gjort. i helgen va vi på maskerad i mörlunda, fast vi va inte utklädda, fick reda på de lite för sent. haha. och i veckan hare vatt skolan bara typ. och i morgon äre fredag igen, ska nog troligtvis till silverdalen ♥ och på lördag ska jag följa med isabell på hennes öppet hus på skolan. och på kvällen blire fest!! awesome. ts. bandyn har börjat nu också förresten, men jag har inga benskydd så kan inte träna. eller aa, kan och kan (a) haha. ska köpa de så snart som möjligt så ja kan vara med. längtar lite smått faktiskt efter mina små pojkar, saknade är dom! men jaja, de får räcka för denna gången. ha de bäst. PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: