erika'

your eyes are pointing at me, but do you see

Kategori:

så, hej. tänkte berätta om mina senaste dagar, kan bli långt. eller? aja.
i fredags kom erik, dock vid 9 tiden på kvällen. så kollade lite på tv, sen gick vi och la oss.
sen på lördagen när vi vaknat åkte vi upp till hesjön och la oss på bryggan en stund och njöt av solen. gött. sen åkte jag med honom till hultsfred till mormor för jenny och kusinerna från trollhättan va där. sen åkte jag hem, fick med mig lovisa hem. kom massa brudar t mig på kvällen för grillning och kubbspel. sen stack dom t stenis medans jag och lovisa stannade hemma och käkade chips.
i går åkte lovisa hem och jag la mig i solen ett tag. mamma pappa & oskar kom hem. på kvällen åkte jag till erik, och vi tog det lugnt framför tv'n.
och i dag åkte vi upp till linden för att lägga i hans brygga, dock va han tvungen att gå i vattnet, haha. kallt för sötnosen. sen stekte vi och sen åkte jag hem. och nu ska jag snart träffa frida och anna en stund. PUSS
hjärtat i vattnet ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: