erika'

vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Kategori: the life of

hej. jag jobbar och står i..... gött. eller? -nej! baaara en vecka och två dagar kvar nu dock. hah. i alla fall, sen jag kom hem från öland har jag hunnit vara yttligare än sväng på öland, dock bara över söndagen. haha. och i går jobbade jag och sen kom min fina pojkvän hit och vi cyklade upp till hesjön för att ta oss ett dopp. i dag har jag jobbat och är rätt sugen på att gå på speedwayen ikväll, men med vem? finns ingen. erik dissa mig och åkte till eksjö till sin syster. så jag får väl sitta framför den här dumburken hela kvällen. kan vara rätt skönt ändå, men aja. i helgen ska jag umgås med pojken och sen får vi se om det blir marknadsfesten eller inte. dock inte ett dugg sugen på det. men man kan ju ändra sig. haha. långt de blev. hah. men ha det bra. PUSS

du är finast!

Kommentarer

  • i i d z. [PHOTOGRAPHY] säger:

    hey! :D

    allt bra idag? ^^



    KRAM!

    2011-08-02 | 18:18:44
    Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/
  • [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning säger:

    Intressant blogg du har !! (:

    --------

    http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros

    Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:



    Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning (och självskadebeteende och deprission). I min blogg hittar du också delar utav Noveller (böcker) jag skrivit och en massa annat bl.a min Tankar och Känslor !!

    2011-08-02 | 18:36:29
    Bloggadress: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här: