erika'

blir blind när alla lampor lyser

Kategori: the life of

godmorgon folket. lördag i dag, håkan spelar i göteborg, siesta festivalen kör sin sista dag, parkfesten är i hultsfred. och jag ska på det tråkigaste av dom tre grejerna, dvs, parkfesten..... sug.
i alla fall, gick upp halv elva, drog till konsum och marknaden med frida för att handla pommes, kött och godis. ikväll kommer fina tjejer hit för lite grillning och förfest, och sen åker vi till hultsfred.
skulle helst vilja befinna mig i göteborg, men nejnej. får vänta med att se håkan i juli i kalmar... kul.

tänker i alla fall hela tiden på fidde och dom andra som var inblandade i olyckan.. krya på er!
kan inte riktigt inse vad det är som hänt.. ska upp & tända ett ljus på platsen sen ♥



Kommentarer

  • Lotta säger:

    Fatta vad jag är avis på mamma och pappa, dom är i Gbg och ska kolla Håkan ikväll!!!!! :o

    2011-06-04 | 14:22:29
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Sv: Haha, jaa jag kollade idag och jag fick nio samtal från pappa igår under konserten, jag ångrar mig verkligen så sjukt mycket :(

    2011-06-05 | 09:55:39
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/
  • ellen steen :) säger:

    Hela siesta va helt underbart och speciellt håkan! det var riktigt vackert :) tråkigt att du missade det ;/

    2011-06-07 | 20:34:17

Kommentera inlägget här: