erika'

what are word if you really don't mean them when you say them

Kategori: the life of

torsdag & i morgon fredag. i går onsdag. heh.
i går va jag hos frisören och klippte mig och färgade håret,
sjukt jävla nöjd faktiskt. dock hade jag ont i rumpan när jag kom hem därifrån.
satt där sammanlagt ungefär 5 timmar, haha. men de blev bra, tack veronica!
han med ett dopp hos einar igår också. hiih.
och i dag vart de skola, ganska onödigt. sen har ja inte gjort nått mer i dag.
vart utelåst förut, ingen nyckel, ingen hemma.. surt. men de löste sig.
i morgon är det fredag, och skola. dock bara en lektion,
vilket vi bara ska redovisa en liten grej. känns rätt onödigt, men ett måste.
sen tar jag helg, och i morgon ska jag till pojkvännen.
hihi. mysigt. men nu ska jag hoppa in  duschen liten snabbis. ha det fint. PUSS
sommarfin i håret, syns mer irl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: