erika'

dancing in the moonlight

Kategori:

tju. hemma från jobbet. eller kom för en timme sen. va ganska segt i dag, fanns inte så mycket att göra. men maten va god, som vanligt. haha. nu kollar jag one tree hill. sen ska jag nog bort till gården, inte vatt där på jätte länge, så måste ju prata av mig lite med fritidsledarna, haha. sen ska jag ringa min fina. och nu är det faktiskt inte långt kvar tills jag får träffa honom, hihi! lycklig tjej. vill också säga grattis till min grymma vän michaela som tog körkort i dag, så GRATTIIS! glad för din skull :* nu ska ja dra, PUSS

grattis michis!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv. Jaa, absolut!! :D:D Det ser jag fram emot ;) Men nästa vecka? :( För jag har psykologiprov på fredag och emil fyller år imorgon ;)

    2011-03-23 | 18:33:05
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här: