erika'

ja, jag vet att klockan är två, och det är sent för en söndag kväll. men ingenting kan få mig här ifrån

Kategori: the life of

tjo. dålig uppdatering här. i torsdags va jag ju i kalmar som sagt va. fick med mig lite fint hem, dock inget speciellt. i fredags åkte jag till erik, stannade där över natten, och spenderade även förmiddagen i går med honom. sen hem och göra sig i ordning för att åka till virserum på förfest och därefter skirö och scotts. och helvete vilken bra kväll jag hade. drog på efterfest hos stenis när vi kom hem, inte lika kul där, plus att ja va fett trött.. kom hem runt 4 nångång. och i dag blire chill. frida och jag ska åka till virserum sen och hämta alla våra grejee. aja. ha de fint. PUSS
henrik i scotts!
och detta ska föreställa henrik och mig, dock fett suddig. hah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: