erika'

make me move like a freak

Kategori: the life of

hej people. i'm back! haha.
mitt liv är fint. balen va kanon fin i lördags och jag hade en kanon bra helg med min finaste.
skola i går, sen va bellan och jag ute och sprang. och i dag va de skola och efter den åkte jag med linnéa & robin till silverdalen, där vi hämtade upp erik för att sedan åka ut till linden & åka lite båt och grilla korv. riktigt mysig kväll som vi måste göra om! och i morgon äre skola och på kvällen åker jag till göteborg! och ja får inte se min man på jättelänge :( sorgligt faktiskt.. nu ska jag sova! PUSS

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Sv: Taaaack :D & jaa,så himla kul! :D Klart du ska med ut och åka!!! Vi ska ju glida runt hela tiden nu, jag kommer väl inte göra något annat nu ett tag :p haha

    2011-05-11 | 06:21:05
    Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här: