erika'

vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram

Kategori: the life of

Nämn något som gjorde dig glad igår: isabell & ida, göteborg, liseberg & eriks röst!
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov antar jag!
Vad gjorde du för 15 min sedan: låg här i sängen
Det sista du sa högt: minns la inte jag?
Det senaste någon sa till dig: minns ja inte heller.
Vad har du druckit idag: cider, läsk, juice
Vad var det senaste du åt: kebabtallrik (y)
Vad var det senaste du köpte: bh, haha
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit!
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt, kallt, blött..
Godaste glassmaken: isglass, typ apelsin, ananas eller hallon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, typ. hah
Sover du tungt: haha, jaaa!
Drömmer du mardrömmar: ja :(
Trivs du med ditt jobb: klart, vill inte sluta skolan :(
Favoritklädsel: onepiecen <3
Favoritlåt just nu: veronica maggios nya skiva, eller nått
Vad ser du om du tittar till höger: mammas kudde
Vad gör dig glad just nu: gulliga sms från pojkvännen!
Vad ska du göra härnäst: sovaa!!!! :D
Höger eller vänsterhänt: höget.
Humör just nu: glad, trött, arg, festsugen.
Favoritgodis: lakris? kanske
Kläder just nu: trosor & sovtröja
Sommarplaner: jobb, festival, håkan, öland, stockholm(?)
Hur många kuddar sover du med: 1, haha
Spelar du något instrument: tvärflöjt om jag vill, men det vill jag inte
Morgon eller nattmänniska: natt, for sure!
Vad är viktigast för dig: familj, släkt, pojkvän, vännerna & sånt!
Är du kittlig: haha, fråga erik ;)
Snarkar du: nä, inte va ja vet.
Stjärntecken: kräfta
Äckligaste insekten: allaaa, eeuw!
Längtar du mest efter just nu: i morgon, fredag (norrköping, 100% party) & lördag då jag äntligen får träffa min fina och pussa på han!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: